Pre plánovaný logistický park sme vytvorili modernú web stránku, logo areálu a tiež brožúru. Súčasťou zadania bolo tiež naplánovať PPC kampane.
Každý projekt je jedinečný a vyžaduje si aj jedinečný design
Každá stránka je jedinečná a musí byť jedinečná aj svojim vzdhľadom
Pre tento projekt sme sa rozhodli pre na mieru riešenie pozostávajúce z HTML, PHP + CSS riešenie. Oproti riešeniu na už zabehanom CRM systéme ako napríklad WordPress má výhodu v tom, že stránka je rýchla a nie je na nej „zbytočný“ kód. Ideálne riešenie pre web, na ktorom sa nemení obsah často a ktorý je zameraný na SEO.
Logistický park je samostatný projekt firmy Rainbow Logistics. Preto logo vychádza z originálu, aby stavalo na dobrej reputácii materskej spoločnosti.
Dôležitou súčasťou projektu je predaj voľnej kapacity logistického parku. Informačná brožúra, ktorá bude slúžiť ako predajný nástroj v tlačenej aj elektronickej podobe, bola jedna z požiadavok spoločnosti. Brožúra samozrejme dokonale ladí s webovou prezentáciou a spája tak offline a online svet.
Veľký projekt si vyžaduje kvalitné promo. Spoločnosti Rainbow Logistics sme pomohli nastaviť sociálne kontá a PPC reklamu tak, aby cielila na najdôležitejšie skupiny ľudí a kľúčové slová.
teeeest
teeeest
teeeest
O web stránku sa treba starať. Hlavne ak ide o stránky postavené na CMS systémoch, kde pravidelné updaty sú priam kľúčové. Spoločnosť Rainbow logistics si u nás objednali pravidelnú správu a zálohovanie webu. Takto majú čistú hlavu a web im beží v najlepšom poriadku.